torsdag 31. januar 2019

Unngå kviser etter barbering

Unngå nupper og kviser etter barbering! Visste du at én-blads er bedre for kvinner en fler-blads? Det kommer mye mer rett etter barbering, men kvisene er der hele tida,.

Unngå fete kremer og andre hudprodukter som tilstopper porene. Tipper dette avtar for deg etter hvert som huden din blir vant til barberingen. Denne må alltid brukes etter barberingen, forklarer Jasri. For å unngå at huden blir enda mer følsom slik at kviser og nupper dukker opp, .

RSAKEN: - Når man barberer hårene skapes det en inngangsport i. INTIMBARBERING: En eksotisk dansers tips om hvordan få en. Han anbefaler derfor at du alltid barbere deg etter å ha tatt en varm dusj. ALLTID MEDHÅRS: For å unngå inngrodde hår, kviser og irritert . For å unngå brannsår og småkutt, er det viktig å barbere seg etter en. Med Acorelle Ingrown Hair Treatment unngår man irritasjon, kviser, . Mange får hudproblemer av barbering, med sensitiv hu kviser eller inngrodde. Bruk et produkt for å roe ned etter barbering.


Det er derfor anbefalt å barbere seg etter å ha tatt en varm dusj eller bad.

Prøv å unngå vanlig håndsåpe, siden den kan tørke ut huden. For å ytterligere forebygge barberkviser kan du bruke en post shave behandling etter barberingen. I lang tid har jeg hatt i hovedsak milde problemer med kviser, men mer.


Skifte barberblader ofte, bruke exfoliating først, barbere helst etter dusjen. Prøv også når du vasker håret å unngå å få shampoo i ansiktet, og dusj . Barber i samme retning som hårene vokser, og prøv å unngå alt for mange. Skyll området godt etter barbering så ikke rester etter barbergel eller skum blir . Gå med løse klær akkurat etter barbering så det ikke gnisser mot og irriterer huden. Har fått tips om å prøve å vokse, da skal man visst unngå disse . Det er ganske vanlig at det kommer røde prikker og kløe dagene etter barbering.


Det skyldes at huden er irritert og at små harde hår som er kuttet gnisser. Er det farlig om man får røde prikker i underlivet etter barbering? Når jeg barberer meg nedentil får jeg røde prikker som ligner på kviser og noen kviser.


Grunnen til at mange tror at barbering gir mer hårvekst, er rett og slett fordi. I tillegg trengs mindre kraft, slik at irritasjon og røde nupper unngås. Da jeg barberer meg nedentil får jeg ofte rød nupper og blir rød på sidene av bikinilinjen.


Etter barbering skal du ikke gni huden med håndkle. Jeg unngår jo ikke å ha sex med kjæresten min pga. Ved barbering oppstår dette gjerne kort tid etter hårfjerning siden hårene blir kuttet, men bruker du hårfjerningsvoks (hårene fjernes ved roten) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg