mandag 27. juli 2015

Rød i ansiktet

Det er det første du ser om morgenen når du ser deg i speilet og lurer på – hvorfor er jeg rød i ansiktet? RØDFARGE: Det er flere grunner til at man blir varm og rød i ansiktet. Rosacea er en kronisk betennelse som gir rødhet i huden i ansiktet.

Jeg har siden jeg kom i puberteten hatt en veldig rød farge i ansiktet. Denne har særlig kommet hvis været har vært kaldt eller varmt. Rosacea er en kronisk betennelse som gir rødflammet hud i ansiktet, særlig i. RØD I HUDEN: Et glass hvitt eller rødt, kan få kinnene eller huden på.

Spesielt mange kvinner opplever rødbluss i ansikt og på hals og bryst. Det ser ut som jeg har brilleskille rundt øynene, siden jeg har røde kinn,og vanlig farge under øynene. De vanligste symptomene er tilbakevendende rødhet i ansiktet, og utslett som ligner på kviser.


Rødheten blir gjerne forverret av sollys, forteller . Er ikke SYKT plaget med rød hud i ansiktet, det er vel heller jeg som bare vil se bra ut. Men jeg er lei av røde kinn og ugjevn farge, så er det .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg