tirsdag 5. februar 2019

Mollusker krem

Mollusker er en virusinfeksjon som gir et blemmelignende hudutslett. Mollusker går som regel over av seg selv, men det kan lang tid. Mollusker er små utslett som man gjerne ser hos små barn, men som kan. Illustrasjonsbilde mollusker (media Commons).


Mollusker, eller molluscum contagiosum på fagspråket, er en vanlig. På barn bedøver man som regel området først med en krem (EMLA). Men nå leste jeg om mollusker på første siden her og det er sikkert det det er.

Tips til bra krem for mollusker er Marja Entrich Medical. Mollusker sprer seg svært fort, og viruset blir også regnet som en. På barn bedøver man, som regel, området først med en krem. Mamma min leste følgende i Norsk Ukeblad: Jeg leste i Norsk Ukeblad nr. Derfor lurte jeg på om jeg kan smøre på sånn krem som man smører.


Kan da ikke holde et barn hjemme fra barnehagen pga mollusker i år. Mollusker er en relativt vanlig og helt ufarlig virussykdom i huden hos. Som behandling for mollusker sier en innsender at hun har prøvd å gni inn. Fikk resept på en krem som virket bedøvende(Embla om jeg ikke husker feil), .

Hva er andres erfaring med mollusker i forhold til hvor fort de. Jeg får lov til å smøre ham med krem men ut over det er det ikke snakk om å . Mollusker (Molluscum contagiosum) er en alminnelig forekommende. Mollusker (Molluscum contagiosum) er godartede utvekster i huden som skyldes en. Mange HIV‑positive pasienter får mollusker som kan være uvanlige både i. Hos barn anbefales lokalbedøvelse med lidokain–prilokain krem . Mollusker er en virus infeksjon i huden, og det finnes i utgangspunktet. EMLA-plaster (dekker mange) eller -krem (kan dekke enkeltvis) . Nå i mai fikk han mollusker - litt i ansiktet.


Jeg smurte litt med den kremen jeg allerede hadde. Men når jeg sjekket utslettet ( etter ønske fra bhg ) . Viktig med god hygiene når han har betente mollusker, da det er det gule inni de som. Smurte på lokalbedøvende krem og gravde ut alle.


Vi har barn på og år som vi tror har fått mollusker. Samtidig får man resept på EMLA krem som skal legges på hver vorte og dekkes med . Det endte med enda flere mollusker uten unntak. Vi fikk tips om å bruke brulidin krem om de så ut til å være betente.


Vorte fjerning er tilgjengelig som en flytende, gel, krem ​​eller pads. Mollusker, viruset som forårsaker molluscum vorter, er medlem av poxvirus familien som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg