onsdag 10. april 2019

Spor av blod i urinen gravid

Da vil det lett kunne komme spor av blod fra små kar i f. Hvis noen derimot kan se blod i urinen med blotte øyne, bør urinen . På sist kontroll hadde jeg litt sukker og blodspor i urinen. Det er relativt vanlig at man kan påvise blod i urinen når man er gravi og spesielt . Bekymret for blod i urinen min - Jordmor svarteinnlegg30. Forum › Termin- og barselklubber › 20› August 2012BufretLignende7. Var hos jordmor i går, ble da påvist blod i urinen. Blod i urinen kan være tegn på UVI og hos gravide behandler man det man tror er en UVI . Svangerskap og fødsel › Komplikasjoner og plagerBufretLignende15.


Hos legen i dag fikk jeg beskjed om at det var spor av blod i urinen. Sikkert bare urinveisinfeksjon, det er ganske vanlig når man er gravid. Det kalles hematuri, blod i urinen til en gravid kvinne, i stand til å aktivere panikk-knappen.


Den tilbakevendende blod i urinen kan indikere alvorlige problemer. Urintestene er veldig følsomme , så utslag på blod uten tegn på infeksjon,. Jeg er nå gravid igjen og har vært på min første kontroll i dag, åtte uker på vei.


Det var blod i urinen, det var det også på første kontroll for uker siden.

Jeg har hatt spor etter blod i urinen flere ganger,både gravid og ikke . Jeg er annengangsgravi og har på hver eneste urinprøve i dette svangerskapet hatt blodspor, sist +2. Var inne til en ekstra sjekk på føden før helga grunnet . Bakgrunnen for at vi spør om dette er et ønske om tilpasning av innhold i. Blod i urinen (hematuri) kan komme fra blødningskilder hvor som helst i urinveiene. Blod i urinen er veldig vanlig hos gravide, blant annet fordi blodkar osv. Gravid med blod i urinen – Din lege på nett – Lommelegen. B står for blod - noe man kan få i urinen ved urinveisinfeksjon.


Når det gjelder litt blodspor, kan det også komme fra utfloden. Jeg er gravid (uge 12+5) og har lige været ved 1. Ved check af urin blev der fundet spor af blod. Egen læge gav ikke rigtig nogen forklaring men . Blod på toalettpapiret etter vannlating kan også være fra urinen, og er altså. Hemorroider er også vanlig hos gravide, og disse kan sprekke og blø kraftig en . Jeg er lykkelig gravid i uge 18+og skriver, fordi jeg siden jeg fandt ud af, jeg var gravi har haft blod i min urin. Alle urinstix hos lægen har vist max for blo når . B+ betyr at det var spor av litt blod i urinen.


De vanligaste orsakerna till blod i urinen är urinvägsinfektion och njursten. Andra orsaker kan till exempel vara njursjukdom eller behandling med . Hej allesammen, Jeg var til læge i fredags hvor hun bekræftede min graviditet og så ville hun se mig igen i dag hvor hun så har sat mig frem til at være 6+men . Du som er gravid bør henvende deg til fødeavdelingen eller jordmor: Når riene er smertefulle,. Om det kommer spor av friskt blo eller rikelig blødning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg