fredag 10. mai 2019

Gravid vond lukt underlivet

Det skjer mye i den gravide kroppen i svangerskapet – også i underlivet. Så lenge du kjenner godt med liv i magen, ikke har vondt og blødningen ikke øker på eller. Den kan lukte annerledes, og er vanligvis ledsaget av til tider intens kløe, .

Ubalanse i underlivet gir en fiskelukt eller lukt som gamle reker. Dermed kan det altså være en av årsakene til at stadig flere kvinner sliter med vond lukt fra underlivet. Sliter sånn med vond lukt fra underlivet.


Gravid i uke og plutselig vondt lukt nedentil.

Noen andre som får sterk lukt nedentil når dere går gravid. Underlivet mitt lukter vondt, gravid - Graviditet, spedbarn og. Jeg er gravid i uke og underlivet mitt har de siste dagene begynt å lukte vondt. Du er altså plaget av en kraftig og vond lukt fra underlivet ditt som du beskriver. Jeg er en kvinne på år, og gravid med vårt tredje barn.


Har i noen år før jeg ble gravid vært plaget med underlivet. Etter at jeg ble gravid er jeg plaget med skikkelig vond lukt fra underlivet. Det lukter skikkelig stramt, nesten som salmiakk.


Men vi ønsker i hvert fall ikke å lukte vondt der nede.

Nøyaktig hvordan det skal lukte av en kvinnes underliv er mye diskutert, men en. Med tanke på at utfloden kan endre både farge, lukt og karakter, kan den. Sopp lukter riktignok ikke fisk, hvis sopp lukter vondt så har det en annen type. Nå er det snart mnd siden jeg fødte og i disse mnd har min samboer klaget over emmen lukt av hans penis etter vi har hatt samleie.


På denne siden finner du vanlige stilte spørsmål om intim og underliv som vi har fått inn til våre. Sliter med stadig vond lukt i underlivet, hva kan jeg gjøre? I forrige uke skrev Sideartikkelen Slik skal det egentlig lukte nedi der som.


Ifølge Lunde kan dette faktisk bidra til å gjøre vondt verre. Gravide med bakteriell vaginose skal derfor alltid ha behandling. Kjenner vond lukt (og eventuelt andre plager fra underlivet) som ikke går over av seg selv. Vond lukt fra underlivet er som regel ikke forårsaket av sopp. Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin jordmor spørsmål svar fødsel eggløsning assistert befruktning.


Dette kan gi en utflod som er gråhvit i fargen og som lukter spesielt. Jeg tenker at den lukten du kjente kom fordi du ikke hadde dusjet etter sex. Så dersom du fortsatt kjenner vond lukt fra underlivet ditt, bør du gå til legen din eller på.


Kan jeg ha fått klamydia, en soppinfeksjon eller kan jeg være gravid? Er gravi men skal vel ikke lukte vondt pga det? Har ikke sopp og har prøvd sånn lactal eller hva det heter for å balansere underlivet.


Det er økt utflod fra skjeden under graviditet, noe som i de fleste tilfeller skyldes. Tilstanden gir kløe i skjede og skjedeåpning, brennende følelse i underlivet, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg