onsdag 27. mars 2019

Jordnøttolje til underlivet

Side av - Hvetekimolje eller jordnøttolje til smøring av underlivet skrevet i 3. Jordnøttolje til å smøre underlivet for å unngå revner? Sterk kløe i underliv - Gynekologi og graviditet - Doktoronline. Jeg har i en periode vært plaget med kløe i underlivet, dvs nærmere.


Pleie og vask av underlivet må gjøres skånsomt for å ikke irritere slimhinnene. Hvis normalfloraen forstyrres, vil man kunne . Massér underlivet med jordnøttolje for å gjøre huden mer tøyelig, råder jordmor.

Jeg er en jente på år, og jeg har store problemer med underlivet mitt. Men ja, det er jordnøttolje du kan smøre deg nedentil me. Har hørt jordnøttolje skal funke for å tøye underlivet, men jeg bruker ikke noe.


Diskusjoner › Svangerskap og fødselBufret16. Jeg lurer på om noen av dere der ute som allerede har fått barn, har noen erfaring med jordnøttolje? Jeg har lest at det skal gjøre underlivet . Jeg masserte daglig med jordnøttolje fra uke 3 men det endte likevel i. Det er ikke farlig å bruke jordnøttolje på slimhuden i skjeden.


Jeg vet ikke om jordnøttolje er opphissende i seg selv for jenter, men selve massasjen kan nok for . Jordnøttolje er en vegetabilsk olje som brukes ved tørr hud. Oljen er også fin å bruke til massasje, etter soling, i badevannet og som fødselsforbredende. Sopp i underlivet svekker slimhinnekvaliteten, noe som øker sjansene for revning. Mange bruker jordnøttolje, men mandelolje eller Weledas . Side av – Hvetekimolje eller jordnøttolje til smøring av underlivet skrevet i 3. Noen som har brukt en … snurten av det, har bare brukt vanlig body . Noen opplever såre og tørre slimhinner i underlivet. Det kan hjelpe og unngå bruk av såpe ved vask av underlivet og heller bruke jordnøttolje eller jojoba olje.


Jeg har hørt at man kan smøre underlivet med jordnøttojle for å ikke revne under fødselen. Hvorfor akkurat jordnøttolje, er andre oljer like . Vi snakker erstatning i millionklassen her, jenter. Da skal jeg kjøpe meg NYTT underliv ala 17-års-klassen . Jeg ble sent til apoteket for å kjøpe soyaolje eller jordnøttolje, og.


Jeg har aldri hatt sopp i underlivet før, men lurer på om jeg kan ha det nå? Kløe i underlivet er ikke uvanlig og kan skape mye ubehag. Hvorfor klør det i underlivet og hva kan du gjøre for å hjelpe på kløen.


Jeg er en år gammel jente som sliter med smerter i underlivet. I tillegg fikk jeg tips om å smøre meg med Jordnøttolje etter dobesøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg