tirsdag 24. februar 2015

Luft i magen gravid 2 trimester

MEGET ubehagelig, å det har også vært bekymringsfult på en liten måte . For kvinner som har vært gravide tidligere kan de oppleve at magen er større enn ved. Bevegelsene kan kjennes som luft i mage - tarm eller tarmbevegelser. Gravid og lurer på hva som skjer uke for uke i første trimester?


Fordøyelsen fungerer litt langsommere og det kan medføre mer luft i magen enn vanlig og . Det å være gravid innebærer ikke bare det å ha en stor mage. Når du spiser kan både frisk luft (et åpent vindu) og avledning i form av samtale,. Som regel holder det å ta et tilskudd med mg jern per dag i andre og tredje trimester.


Jeg er gravid i uke og har hatt mye løs mage i graviditeten, men syns de siste. Jeg er i uke 38+i dag, og har intense smerter nederst i magen og i. Er det sånn stor forskjell på og trimester akkurat nå så tidlig som i uke 30. Jeg har vondt i magen og det ømmer hver natt jeg våkner og må . Hehe jeg fikk ikke ut luften da jeg var høygravi var plaget med hemorider.


Jeg lå i senga nesten hver dag med luftsmerter og prøvde å få ut luften. MYE luft i magen - Kropp og helse - Kvinneguiden. BufretLignendeDette kan gi deg små stikk av smerter helt nederst i magen, for livmoren er så stor som en appelsin.


Det er vanlig at du må opp å tisse om natten, og at du har en del luft i agen. Min startvikt när jag blev gravid var ca 50kilo, i vecka vägde jag 53kilo och.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg