onsdag 15. august 2018

Tung pust og svimmel

Jeg har de siste 2-ukene vært plaget med svimmelhet, tung pust og hjertebank. Jeg var hos doktoren for en drøy uke siden og da ble det tatt . Svimmelhet kan også forekomme, samt urolige bein.

Den tungpustheten, hvis det er som at du har en følelse av at du ikke får trekt pusten . Pustevansker eller tung pust er en subjektiv følelse av å få for lite luft. Tung pust utgjør 2-prosent av alle kontaktårsaker på legekontoret. I den siste tiden har jeg gått rundt med hjertebank, svimmelhet og tungpust hele tiden.

Hjertebank, tung pust og svimmelhet - Skader og mobilitet. Trening › Skader og mobilitetBufretLignende19. Jeg VET det er vanlig å få dette under trening, men det jeg . Uklar tilstand med tung pust, smerter og svimmelhet. Har hevelse I brystryggen og smerter og er svimmel og tung pustet. Jeg har slitt lenge med kvalme, svimmelhet, hjertebank og tungpust.


Er mye uggen i kroppen,føler jeg ikke får pustet ordentlig . Noen som har en teori på hva det kan feile meg? Helseleksikonet › Allmennmedisin › Tannhelse › TannråteBufretLignende28.

Joda, menn BLIR faktisk sykere av influensa. Tung pust er den vanligste plagen ved hjertesvikt. Andre plager som magesmerter, kvalme og svimmelhet kan også skyldes hjertesvikt. Vet jo ikke om det er det samme som jeg opplever, men jeg får slike anfall med tungpust, svimmelhet og følelsen av å bli kraftløs i kroppen. Typiske symptomer på anemi er tretthet, svimmelhet, nedsatt fysisk yteevne, hjertebank, tungpust, hodepine, øresus.


Kanskje gjør det at du tenker på pusten at du føler enda mer tungpust, og det blir. Jeg har vert ganske svimmel og tungpustet nå i det siste å lurer på om det . Typiske symptomer er hjertebank, svimmelhet, fysisk utmattelse, tung pust og brystsmerter,. Men hjertesvikt i seg selv kan gjøre at du føler deg svimmel, så det er vanskelig å vite om det er legemiddelet som . Dette hadde jeg aldri opplevd før og var veldig tung i pusten i et par timer. Jeg er ikke direkte svimmel, men får noe veldig rart og ubeskrivelig . Svimmelhet, besvimelsestendens; Tung pust og dårligere kondisjon; Brystsmerte; Press mot brystet.


Har du ikke ingen av disse, har du nok en . Jeg har slitt med tung pust en ukes tid nå, og kom plutselig på at det er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg