fredag 22. april 2016

Klamydiaprøve

Få raskt, sikkert og diskret svar fra vår lab. Klamydia er en seksuelt overførbar infeksjon (SOI: kjønnssykdom) forårsaket av bakterien chlamydia trachomatis. BufretKlamydiatest – diskret bestilling på nett.

Ved smitte er E-resept og oppfølging fra helsepersonell inkludert, uten ekstra kostnad. Har DU hatt samleie med en som har Klamydia? Når man har tatt klamydiaprøve hos legen hvor lang tid tar det før man får tilbakemelding på om man har klamydia eller ikke?


Klamydiaprøver er vanligvis riktige og viser det sanne resultat.

En person kan ha en klamydiainfeksjon som ikke gir symptomer eller tegn slik at . Klamydiatest skal tas av første stråle- urin. Det vil si at det er viktig å fange med de første dråpene også og ikke tisse dem i do først. Det går ann å sjå på en urinstiks om en har klamydia.


Jeg lurer på hva det er som da jir utslag? Jeg lurer også på om jeg selv kan kjøpe stiks og . Du kan bestille klamydiatest på Internett eller ta en tur innom helsestasjon eller fastlege. Jeg leverte en urinprøve hos legen for å sjekke klamydia for dager siden. Siden de ikke har ringt meg enda, betyr det at da har jeg ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg