mandag 25. april 2016

Halsbetennelse tips

Jeg er svært aktiv av meg, men etter at jeg fikk halsbetennelse, har jeg nesten bare ligget i ro på senga mi. Men her er et tips: IKKE sitt inne å syns synd på deg . Halsbetennelse (tonsilitt) er en betennelse i mandlene i svelget, som kan skyldes virus eller bakterier.

Halsbetennelse (tonsillitt) er en betennelse i mandlene i svelget som gir. Det finnes ingen kjerringråd mot halsbetennelse. Ja, jeg har hatt halsbetennelse, og har hatt god hjelp av kjerringråd faktisk.


Kanskje er det halsbetennelse som er årsaken til dine hovne mandler?

Uansett, det finnes nok av tips som kan bedre tilstanden. Har du halsbetennelse så vet du hvor vondt det kan være. Her er det noen tips som kanskje hjelper til å bli kvitt det. Tips fra legen jeg bruker: - drikk masse vann, men lunka!


Akutt halsbetennelse skyldes i de fleste tilfeller et luftveisvirus. Det er en slimhinneirritasjon i øvre luftveier og øvre del av fordøyelseskanalen. Halsbetennelse kan være smertefullt, men plagene går som regel over av seg selv i løpet av tre til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg