fredag 6. mars 2015

Baby kaster opp morsmelkerstatning

Gutten min kaster opp av mme (4mnd) skrevet i Amming og flaske: Jeg. Det er jo viktig for deg å finne ut om babyen faktisk reagerer mhp . Se hit om du har en baby som gulper veldig mye. BufretLignendeNår en baby kaster opp, vil store mengder melk komme opp fra magen igjen.


Det er vanligere med forstoppelse hos babyer som får morsmelkerstatning, . Noen barn kan drikke NAN til de stuper, mens andre kaster opp alt etter slurker, mens en annen metter der og da, men når babyen våkner . Hva kan man gi til en baby som kaster opp da?

Babyen min kaster opp av morsmelkerstatning! Helse og velvære › Sykdom, plager og skaderBufretLignende24. Min lille gutt på måneder har så smått begynt med grøt. Han har fått risgrøt og maisgrøt blandet med morsmelk. BufretLignendeDet gjelder både barn som ammes og barn som får morsmelkerstatning.


Det skal i det hele tatt ikke så mye til før syke barn kaster opp. Nesten alle spedbarn kaster opp fra tid til annen. Det gjelder både for barn som ammes og de som får morsmelkerstatning. Ofte er det fordi barnet har fått for mye .

For ca en måned siden fikk han NAN-mme, og begynte etter noen timer å spy. For små babymager er morsmelk lett fordøyelig. Lillebaby kaster opp:( Skikkelig ekkelt når det kommer ut av nesa og alt (han spiser kun mme, grøt og middagsglass) nå ble jeg dritnervøs. Babyen til søstra mi har nå fått smaksprosjoner av grøt i en måneds tid.


Vår gutt kastet opp, etter grøt, etter morsmelkerstatning evnt annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg