torsdag 28. juni 2018

Munnsår kjerringråd

Munnsår er sår i munnen eller på leppene. Som et middel mot munnsår kan man strø vanlig koksalt i. Trenger du kjerringrå tips og hjelp om munnsår, forkjølelsessår, sprekker i munnviken, sår i munnen eller herpes, så finner du det her.

De fleste vet ikke om at de har det, men i noen tilfeller vil herpes bryte ut i munnsår eller forkjølelsesår, som noen kaller det. Dropp tannkrem og andre utdaterte kjerringråd. Her er tipsene for deg som stadig plages av munnsår og vil gjøre noe med det.


Er det noe alle har hjemme jeg kan bruke mot munnsår?

På denne siden har vi samlet fem gode kjerringråd mot dette problemet. Kjente det først idag, og har noia for slik så finnes det noen fungerende . Kjerringråd mot munnsår kan være til stor hjelp. Her finner du flere gode råd: Smør mandelessens på munnsåret.


Jeg er heldigvis ikke plaget med det så fryktelig ofte, men akkurat nå har jeg hatt to dødsirriterende sår på hver . Et annet kjerringråd jeg har brukt om jeg først får det, er å kjøpe alun på. Ingen som har et skikkelig kjerringråd om hvordan og få det vekk? Munnsår, både innvendig og utvendig, kan være en plagsom og til dels smertefull opplevelse. Utløsende årsaker kan være mange og skyldes i de fleste tilfeller .

Munnsår (forkjølelsessår) starter med kløe og prikking i huden, etterfulgt av rødhet, hevelse og dannelse av blemmer som brister ut i sår. Har et munnsår jeg begynner å finne irriterende, jeg synes det tar så lang tid før det gror. Det kan vise tegn på å tørke inn, men så sprekker det . Kaffegrugg, er et av kjerringrådene som skal hjelpe mot herpes.


Det er også vanlig å bruke tannkrem mot munnsår. Kjenner jeg har fått så sjukt mye munnsår i det siste. Et godt kjerringråd mot munnsår eller sprukken hud rundt munnen er en salve eller krem . Noen får utbrudd av munnsår jevnlig, minst en gang om året, og ofte nå når vinteren nærmer seg.


Følg Jules og se hvordan hun håndterer irriterende munnsår. Og hvilke merkelige kjerringråd finnes det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg