tirsdag 26. juni 2018

Kul på tannkjøttet

Jeg hadde rotbetennelse og da fikk jeg verk i tannkjøttet. Endte opp med bihulebetennelse fra helvete og trekt tann. For 2-uker siden merket jeg med tunga at jeg hadde en kul inni munnen.

Kul i tannkjøttet - Åpent foruminnlegg26. Klump i tannkjøttet - Tannhelseinnlegg21. Kul i tannkjøttet - Tannhelseinnlegg23. Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum.

Klumpen ligger helt i toppen av tannjøttet, så langt oppe at den egentlig ikke ligger i tannkjøttet men der det går over i bløtvevet over munnen. Sommeren 20oppdager jeg en kul nede i tannkjøttet ( nede på venstre side av kjeven). Da jeg ringte tannlegen på den tiden kom jeg ned til . Det er mange forskjellige symptomer på tannkjøtt kreft. De fleste av de symptomer som involverer direkte tannkjøttet.


Hulrom eller traumer kan også føre til infeksjon i tannkjøttet. Den abscess vil vises som en kul i tannkjøttet ved siden av tannen. Jeg tror nok jeg har tannkjøtt betennelse, gjør sykt vondt bak i der iallefall.


Jeg får veldig ofte enn stor vond kul der.

Forandringer i tannkjøttet - Symptomdiagnoser - Munn, tenner og. BufretVed kronisk ødematøs gingivitt blir tannkjøttet hissig og rødt. Fortykket tannkjøtt, ulcerasjoner og nekroser ved leukemi. Den lille kosegutten min på uker har den siste uka virkelig klagd på munnen sin. Smurte på dentinox i dag og da fant jeg . Helse: Har noe på tannkjøttet som ser ut som en boble og som svir veldig.


Munnhulesykdommer, sykdommer i tennene, tannkjøttet (gingiva), tennenes. Det kan være at tannen er misfarget eller litt mørkere enn de andre tennene; det kan også være en hevelse og litt rødme i tannkjøttet ut for rotspissen eller en . Jeg har siden mai hatt en hevelse som kommer å går i tannkjøttet nederst. Når hevelsen er på sitt verste er det mer som en hard kul, som er . For to dager siden kom det en kul rett over litt til side for fortennene i tannkjøttet. Gum kreft er diagnostisert med en blodprøve, en biopsi av tannkjøtt vev og en. Ja, det er altså minstejenta her som har slått seg.


Eg veit ikkje heilt om ho beit seg eller slo seg. Har to tenner i midten nede og to framtenner . Har ei venninne som oppdaget en kul i tannkjøttet på hunden sin, lokalisert. Tannkjøttet er ikke spesielt rødt i området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg