mandag 30. juli 2018

Bitter smak i munnen

Jeg har den siste uken vært veldig plaget av en bitter smak i munnen. Det smaker litt som om jeg har spist bedervet mat, blandet med at jeg har glemt å lukke . Når jag har en besk smak i munnen og allt jag drikker og spiser får en besk ettersmak.

Har hatt dette i ca uker nå og vet ikke varfor. Kvar gong eg et får eg ein bitter smak i munnen. Eg går ikkje på nokon medisin eller et noko . Men det kan være andre grunner til at en person opplever en bitter smak i munnen.

Noen av disse årsakene er forbigående, mens andre kan være en indikasjon . De siste dagene har jeg merket at jeg har en bitter smak i munnen. Den sitter langt bak i munnen, og kommer etter at jeg har spist. For fjerde dagen på rad er jeg plaget med å få en bitter og kjemisk smak i munnen hver gang jeg spiser eller drikker noe. Det er en kjemisk, bitter smak bak i munnen. Legemiddelassistert, er en endring i evnen til å smake kalt Dysgeusi.


Behandling av denne tilstanden hjemme inkluderer forbruker sitron juice, nellik, kanel, . Vond smak i munnen kan ha mange årsaker, men som regel er det ikke noe alvorlig som skaper problemet. Ananya Mandal, MD Munnen kreft eller kreft i munnhulen er en. Endringer av smak i munnen som kan ofte være bitter eller sur eller . Faktisk, matvarer med en bitter smak, de fleste unngå . Det gir næring til kroppen og gir energi for livet. Mens det er utbredt oppfatning at bitter smak i munnen er flyktig, ubehagelig hendelse forårsaket av faktorer utenfor - det er ikke alltid et aksiom. Den siste tiden har jeg til tider en bitter smak i munnen.


Kan også bekrefte at jeg får metall smak i munnen av Imovane. Nevrologiske: Bitter smak, døsighet, tretthet om morgenen. Tilbakestrømming av magesyre kan gi en sur eller bitter smak i munnen. Det kan også forårsake en sviende følelse i svelget og munnen.


Ja, god munn- og tannhygiene er faktisk langt viktigere enn mange tror,. Kan bety: Hvis du har rar smak i munnen i flere dager kan det, ifølge .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg