tirsdag 17. juli 2018

Jordbær smoothie oppskrift

En søt, frisk og veldig populær smoothie proppfull av smak fra jordbær. Lag dobbel porsjon, for her går det unna! Oppskrift på en enkel og velsmakende smoothie med smak av jordbær og banan.


Hell yoghurt, juice og jordbær i en blender. Blandingen av jordbær og bringebær blir super i en smoothie. Få dagens oppskrift rett inn i innboksen!


Jordbærsmoothie (Grunnsmoothie): Smoothie er friskt og godt.

Dette er en grunnoppskrift som kan varieres i det uendelige. Dette er en smoothie som de fleste vil elske. Har dere en smoothe oppskrift som dere anbefaller til barn som en kickstart på dagen . Smoothie med jordbær og melk: Supergod smoothie med jordbær.


For et par uker siden la jeg ut en oppskrift på skogsbær smoothie, og da var det mange av dere som lurte på om jeg kunne legge ut en oppskrift . Når du kjører jordbær og appelsinjuice i en blender sammen med en. Denne oppskriften gir stor og god smoothie, eller smoothier som er . Jordbær er smaken av sommer og ingenting smaker så godt som en jordbærsmoothie. Se Lise Finckenhagens oppskrift på jordbærslush her.

Her ser du hvordan du lager en forfriskende jordbærsmoothie på en, to, tre. For jeg synes det er altfor mange avanserte smoothie-oppskrifter. Posene kan du fylle med frukten du liker aller best! Om du har moden frukt på kjøkkenbenken er det fint mulighet til å ta vare på den før den havner i søpla.


Jordbær-smoothie oppskrift, med 7kalorier, g fett, 1g karbo, g protein, og som koster Kr pr 1gram. Min favoritt smak når det gjelder smoothies er helt sikkert jordbær, derfor har jeg samlet flere av mine gode oppskrifter på denne siden. JORDBÆRSMOOTHIE: Kun tre ingredienser skal til.


En frisk og god jordbærsmoothie med innslag av kiwi og eplejuice. Ha alle ingrediensene i en blender eller kjøkkenmaskin og kjør til smoothien får . Jordbær er åpenbart en svært populær ingrediens i smoothies, skal vi. Passer utmerket som mellommåltid eller som en sunn dessert.


Denne og mange andre oppskrifter finner du hos Jacob's. For min egen del liker jeg helst oppskrifter på smoothies uten banan. Oppskrift: Grapefrukt, jordbær og ingefærsmoothie.


Iskaffe har blitt en populær drikk på varme sommerdager. Smoothieoppskrift med soyadrikk, jordbær, sitron og honning. Dersom du ikke har ferske jordbær så fungerer fryste også helt perfekt! Jeg startet dagen med en god smoothie i dag.


Sukrin Gold eller SukrinMelis; 1g frosne jordbær. Les om hvorfor i Unge kvinners smoothie med jordbær og appelsin. Og det beste av alt; smoothie bowl - eller smoothiebolle - er rask å lage.


Her er en variant med jordbær, bringebær smakt til med basilikum . Smoothien din kan bli et fullverdig målti om du har i mer enn frukt og bær. Veggisbloggen, til å komme opp med fem oppskrifter på smakfulle og sunne smoothies for deg som trenger litt ny inspirasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg