mandag 16. juli 2018

Pakketips

VG Nett) Sola skinner og mange går inn i årets mest hektiske reiseperiode. Det å pakke kofferten til ferien kan være en utfordring.

Jeg er godt i gang med pakkingen, og tenkte i den anledning å dele noen pakketips med dere. De aller fleste vet vel egentlig best selv hva som . Jeg sitter og kjeder meg på toget, så tenkte jeg skulle dele mine beste pakketips! Har du noen tips, så send gjerne i retur i kommentarfeltet :-).


Hva du bør tenke på før flytting – praktiske tips om pakking med mer! Flere av dere har etterspurt pakketips, så jeg tenkte å dele noen eklte tips med dere på hvordan jeg gjør de når jeg pakker kofferten min. Dette er de smarteste tingene du kan pakke med deg på reisen.


Og når vi i Jomfrureiser snakker om pakketips så er det ikke julegave innpakking vi tenker på, bare så det er klart på en gang!

Ta en titt på våre pakkevideoer om hvordan du på best mulig måte sikrer dine eiendeler. Mer plass i kofferten når du skal ut å reise? Lagringsenheter er små tekniske instrumenter som er følsomme for brå bevegelser, slag eller støt. Nå som du har bestilt fly og hotell, er bagasjen det eneste som står mellom deg og drømmeferien. Vi vet det kan være et ork å pakke, men hvis du følger våre . Det er lett å pakke med seg altfor mye når man skal på ferie, samt at det er like lett å glemme ting som kanskje burde være helt opplagt at man . Hanneli Mustaparta er en av Norges mest kjente modeller og bloggere.


Få hennes beste reisetips om hva du bør pakke i kofferten når du drar . Tillatt mengde bagasje varierer i henhold til billettype, så du kan se på billetten hvor mye gratis bagasje du kan ha med. Seks praktiske, selvprøvde pakketips som handler om hva du kan legge igjen hjemme. Det er ikke nødvendig å være ekspert på sykkel, og heller ikke investere i dyrt utstyr, for å få en fin tur.


Men noen små tips kan gjøre sykkelturen mer komfortabel, . Ofte vil man ha med hele garderoben og dobbelt opp av alt. Det finnes heldigvis en rekke smarte tips som kan gjøre deg til en effektiv .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg