onsdag 16. november 2016

Saltvannsspray nese gravid

Gravid og den nesesprayen som funker mot tett og rennende nese. Kan man bruke nesespray mot tett nese når man er gravid? Forum › Termin- og barselklubber › 20› April 2013BufretLignende4.

Saltvannsspray er den største dritten som finnes mot tett nese :p. BufretLignendeOtriCare saltvann rengjør nesehulen og hjelper til å myke opp, og fukte irriterte slimhinner. OtriCare saltvann kan brukes ved graviditet og amming.


Jeg ble forkjøla for en uke siden, og har blitt fryktelig tett i nesa,. Saltvannsspray kan brukes av alle fra to år og oppover. Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin jordmor spørsmål svar fødsel . Jeg holder på å bli GAL av tett nese for tiden! Nå kjøpte jeg en saltvannsspray for blandt annet gravide, og jeg føler at nesen ikke åpner seg . Da jeg fant ut at jeg var gravid kuttet jeg ut alkohol.


Da kan man forsøke å benytte saltvannsspray eller å kjøpe et nesehorn på apoteket og . Under graviditeten endres mye i kroppen din, men den vil stort sett reagere likt på legemidler som. Du bør først prøve om saltvannsspray til nesen kan hjelpe. SKYLL MED SALTVANN: Ekspertene på Lommelegen.

OtriCare saltvann rengjør og gjenfukter nesen hos voksne og barn. Flasken med OtriCare saltvannsspray inneholder ml og er utformet for å gi en skånsom spraydusj av små. OtriCare kan også brukes av gravide og ammende. Jeg har legens velsignelse til å bruke nesespray under graviditeten.


Nå kjøpte jeg en saltvannsspray for blandt annet gravide, og jeg føler at nesen ikke åpner seg ved bruk … burde . Fra felleskatalogen: Brukes med forsiktighet av gravide. Tett og rennende nese er et vanlig sykdomstegn ved forkjølelse. Tett nese er først og fremst ubehagelig, men er nesen tett, er man mer utsatt for øre- eller . Den beste måten å gjøre dette på er å legge seg på rygg for så lene hodet bakover. Drypp så saltløsningen opp i de tette bihulene.


Det er ikke farlig for gravide å bli forkjølet. Sørg for å få i deg mye væske, ta det med ro og bruk evt. PHYSIOMER Strong Jet har en sterk stråle og er tilpasset til kroniske symptomer, bihuleproblemer og brukes etter operasjon i nese og bihuler.


Miwana saltvannsspray åpner opp tett nese og tette bihuler, samtidig som. Saltvannsspray med økt saltkonsentrasjon, ml. Brukesområdet er ved forkjølelse, allergi, tørre slimhinner, ved graviditet og for å motvirke luftveisproblemer.


Saltvann er jo bare tull, grunnen til at nesa er helt tett er jo fordi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg