tirsdag 15. november 2016

Lymfeknuter i magen

Betente lymfeknuter i magen kalles på fagspråket mesenteriell lymfadenitt. Lymfeknutene kan beskrives som utposter for immunforsvaret vårt. Lymfekjertelkreft er en kreft i en eller flere lymfekjertler som gjør skade på de hvite.

De fleste sitter i halsen, i armhulen, mellom lungene og i magen. Det er litt uvanlig å kjenne lymfeknuter i det området i magen hvor du beskriver. Etter dette har det dukket opp lymfeknuter til i nedre del av magen.


Disse er også bønnestørrelse, glatte og kan dyttes på. Det var funn av hoven lymfeknuter i magen. Du har ikke fått informasjon om dette kan ha noe med smertene å gjøre, eller hvorfor du har disse . Lymfeknutekreft er resultatet av celleforandringer i lymfeknutene. I så fall kan sykdommen vise seg ved tørr hoste eller ved smerter i magen eller korsryggen.


Disse må før eller siden gjennom lymfeknuter. I september eller oktober i fjor hadde jeg ubehag i magen (men ok avføring) og legen trodde det var magekatarr. Først og fremst, er det viktig å vite at betente lymfekjertler sjelden er grunn til. De kan danne hevelser i nakken, armhulene, skrittet, brystet og magen.


Derimot hadde jeg veldig mange hovne lymfekjertler og en veldig.

Mine forstørrede lymfeknuter sitter også i magen og jeg har kun hatt . Hovne lymfeknuter kan føre til hoste eller pusteproblemer fordi. Hovne lymfeknuter kjennes som klumper under huden. På halsen sitter for eksempel lymfeknuter som filtrerer munnhule og svelg, der det kommer inn mye. Hyppigst påvises sykdommen i lymfeknuter, men også rett som det er i. En av de mest vanlige årsaker til forstørrede cervikale lymfeknuter i halsen er. Ligger i nedre del av magen, rett under brystkasse, mesenteric lymfeknuter . Hei jeg er en kvinne på år som nylig oppdaget noe jeg vil kalle kuler i magen.


Jeg fikk hovne lymfeknuter i magen på høyre side, så jeg var innlagt på . Normale lymfeknuter er velavgrensede, lett elastiske, forskyvelige og ikke. Virchows lymfeknute), vurder metastase fra cancer i mage . Er veldig forkjølet og lurer på ar jeg har en halsbetennelse, men oppdager flere kuler altså i der .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg