torsdag 29. desember 2016

Hard mage utenpå gravid

Har gått i dager nå med konstant hard mage(altså selve magen er steinhard- ikke noe problemer med avføringa.). Rosa blodspor (i utflod) ved hard mage uke 12. Ble slik etter jordmor hadde kjent på livmora, men .

Har i lengre tid hatt nesten konstant hard mage utvendig,kjennes ut som om jeg ska sprekke. Svangerskap og fødsel › Komplikasjoner og plagerBufretLignende4. Magen min blir stein-hard mange ganger om dagen, og det vedvarer ganske lenge. Alle vil etter hvert kunne kjenne utenpå magen og på livmoren at den trekker seg sammen og blir hard som en ball, slik at man ikke lenger kan .

AnonymforuLurer på om det er normalt, eller hva dette kan være. Kan man kjenne på magen alt uke om man er gravid? Når jeg kom litt til meg selv,og kjente på magen min,var den skikkelig hard på utsiden. Kjennes ut som noe man må bruke spett for å få kommet . Er i uke sliter voldsomt med harde kynnere magen blir hard og ubehagelig og får en tisse. Gravid uke og har mye vondt nederste delen av magen.


Jeg er gangs graviå veldig hard øverst i magen,ikke vond;bare hardt når jeg. Jeg er gravid i uke 1tror jeg nå kan kjenne livmoren min over bekkenbene, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg