tirsdag 27. desember 2016

Oppsvulmet mage

En oppsvulmet mage er når mageområdet er større enn normalt. Dette kalles også oppblåst mage eller utspilt buk. Da kan du være rammet av sukkersoppen candida albicans.

Soppen lever i tarmen og vokser i takt med økt . Jeg slet mye med ballongmage før og måtte alltid stesse med hva jeg skulle ha på . Sliter du med oppblåst mage kan det bety noe mer enn bare luft. I perioder (- uker av gangen) er jeg plaget med oppsvulmet mage.

Jeg er høy og slank, og magen står i spenn og jeg ser gravid ut . Har i perioder treg mage med oppsvulmethet og smerter både på høyre og venstre side nede i magen. Også endel plaget med luft og romling i . Lider du av oppsvulmet mage og trenger du tips? Benegast gir deg et antall enkle tips og råd. Les om problemet her og få hjelp med Redugas.


Finnes reseptfritt på ditt nærmeste apotek. SIDE2): Mange blir bedre i magen av å kutte ut typisk sunn mat som frukt og grønnsaker. Sjekk listen over ja- og nei-mat lenger ned i artikkelen .

Her er råd som kan bidra til at du slipper lettere unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg