tirsdag 20. desember 2016

Gravid test positiv

Jeg har nettopp tatt en graviditetstest med positivt resultat. Dette gleder både meg og min samboer, da vi lenge har tenkt på det å få barn. Ringer jeg bare fastlegen og sir hallo, jeg har fått en positiv graviditetstest?

Når er det vanlig for en ellers frisk førstefødene å dra til legen? Hva skal jeg gjøre etter å ha fått positiv graviditetstest. Rannveig Heitmann -,rh:rannveigheitmann.

GALLERI: Positive graviditetstester - Mammanett (KK Mamma forum),rh:forum. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Er testen positiv betyr det at du er gravi da testen har registrert graviditetshormonet HCG i urinen.


For selv om man kan føle symptomer på kroppen er det først når du har en positiv test i hånden du kan være sikker på at du faktisk er gravid. En graviditetstest viser svært sjelden falsk positivt svar. Derimot hender det at man får falsk negativt svar, og man bør teste igjen om en uke hvis . Reelle falskt positive tester er så godt som ikke-eksisterende.


Er en jente på år, som igår tok en graviditetstest som var positiv. Grunnen til at jeg tok den var fordi jeg er mer enn en uke over tiden.

Når en graviditetstest oppdager en viss mengde av hormonet, vil det vise et positivt resultat. Jeg har mistenkt i noen dager nå at jeg er gravi da jeg hadde. Syntes det er rart at en test viser positiv, når det skal være sjanse for at . Du kan selv kjøpe en graviditetstest på apoteket for å finne ut om du . Positiv graviditetstest hjemme, negativ hos legen - hjelp.


Jeg trenger hjelp - dere er mye mer erfarne enn meg. Igår tok jeg positive tester fra billigtester. Ja, når man får en positiv test, eller i mitt tilfelle svak positiv, skal man da kontakte legen eller bør jeg vente til jeg har høyere nivå av HCG? Er det noen her inne som har fått posiiv graviditetstest, og så fått vite hos legen at man ikke er gravid likevell?


Mange føler seg usikker på når i syklusen en graviditetstest viser sikkert resultat, eller om det spiller noen rolle om testen tas på morgenen eller ikke. Hvor lang tid må jeg vente før jeg kan ta en graviditetstest for å sjekke. Mange lurer på hvor lenge en graviditetstest kan slå ut som positiv etter . Vi har latt to gravide kvinner teste noen tester hver, og bedt de.


Du venter spændt på en positiv graviditetstest. Dit hjerte banker endnu hurtigere, mens den lille streg dukker op i ruden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg