torsdag 8. desember 2016

Ppiller for større bryst

Svaret på dette - og alt annet du ikke visste om p-piller får du nå på Facebook. Er så godt som flatbrystet, men har håndtak andre steder på . Jeg har veldig små pupper og har hørt at p-piller kan gi større pupper.

Noen som har erfaringer med dette, og som kan anbefale et merke . Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende11. Har nettopp begynt på Diane p-piller, og puppene mine har vokst en bh-størrelse. Etterspørselen av stadig større brystholdere antyder at kvinnens frontparti.

I tillegg får jenter i dag i seg mer østrogen fordi de går på p-pillen. Hei, jeg er en jente som har en del problemer når det gjelder symtom på p-piller. Jeg begynte på Loette da jeg var 1 og hoppet over den . Hvis du trenger en trygg prevensjon, kan du få resept på det av fastlegen eller legen på helsestasjon for ungdom. Man får ikke noe større pupper av p-piller, men . Jeg vil begynne på p-piller, og jeg vil ha noen piller som gir større bryst.


Jeg har hørt at noen får større bryst av å gå på p-piller. Du kan ikke gjøre noe for å få større bryster. Vektøkning kan gi litt større bryster, men ikke alltid.

Jeg går på p-pillen Loette, og har gjort dette i år. Oppsøk alltid lege ved plutselige smerter i legg, mage, bryst eller hode. Har også hørt at det ikke er selve p-pillen som gir større pupper, men . Istedenfor å gjøre dine bryster større hjelper fettet tyngdekraften og fører til at. Men jeg kjenner flere som har fått litt større bryster av p-pillen Yasmine. Jeg fikk større bryster av Diane, med medfølgende ømhet.


Det er muligt at få større bryster ved indtagelsen af hormonet østrogen, men det er. P-piller indeholder blandt andet østrogen, men der er meget stor forskel på, . Tenk da, få større pupper bare ved å ta noen piller eller smøre på. Du får ikke større bryster av å bruke p-piller. En undersøkelse vi gjorde for noen år siden, viste at den birkningen av p-piller som flest unge .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg