tirsdag 8. august 2017

Cerazette etter fødsel

Jeg begynte med Cerazette som prevensjon etter fødselen, ca mnd. Da gikk det en uke, så fikk jeg først brystbetennelse. Mistet mensen mnd etter fødselinnlegg2.

Jeg har fått resept på minipiller(Cerazette) og har hentet ut første pakken. Etter fødsel kan man starte på pillen (de fleste piller) når som helst . Jeg startet med cerazette uker etter fødsel (uten å få tilbake menstrasjonen først). Er snart ferdig med første brett, og har ikke hatt antydning til .

Flere som har opplevd langvarig blødning ved bruk ac cerazette. Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende12. Fødte for uker siden nå, å begynte på cerazette for dager siden.


Har ikke fått mensen igjen etter fødsel, men så begynte jeg å blø for 3 . Sånn i tilfelle det var mensen som var tilbake begynte jeg på cerazette, og fullammet jo . Etter fødsel kan det variere fra kvinne til kvinne hvor lang tid det tar før. Dersom du nå har tatt Cerazette etter retningslinjene og ikke har . Jeg fikk barn i slutten av mars 200 og har siden seks uker etter fødselen stått på minipiller (først Conludag, deretter Cerazette). Denne ligger også under prevensjon) Jeg begynte på Cerazette uker etter fødselen (uker siden).

Vil jeg få tilbake mensen pga jeg går på . Blødninger ved bruk av cerazetteinnlegg20. Cerazette: Østrogenfri p-pille, like sikker som kombinasjonspillen! Cerazette_Østrogenfri_p-pille_like_sikker_som_kombi.


BufretLignendeCerazette er en rykende fersk p-pille på det norske markedet, som gir. Jeg begynte med cerazette etter fødsel, nå når jeg er ferdig med og amme og har fått . Jeg begynte da på cerazette etter fødselen pga av amming. Det første året gikk det jo veldig bra, såg ikke . Bruk av Cerazette etter fødsel – Graviditet, spedbarn og babytiden … 6. Og nuvaring eller p-piller etter ammeperioden. Etter sist fødsel begynte jeg på Cerazette, men etter bare ukers bruk begynte jeg å blø, . Myten sier at du ikke skal bruke p-piller etter fødsel. Derfor skriver de fleste leger ut Cerazette, som egentlig er en minipille.


De begynte jeg på en uke etter jeg sluttet på cerazette. Etter abort i første trimester anbefales det å starte behandlingen umiddelbart. I dette tilfellet er det ikke nødvendig med tilleggsprevensjon. Cerazette har samme slingringsmonn som p-piller (timer). Noen som vet om man MÅ bruke kondom som tilleggs prevensjon første uka man går på Cerazette etter fødsel?


Min erfaring med Cerazette er fryktelig uregelmessig mens, fikk det omtrent. Har ikke fått tilbake menstruasjon etter fødsel (eller har cerazette nå gitt meg mensen tilbake?). Hvorfor utløser Cerazette blødninger, og er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg