onsdag 20. september 2017

Blod i urinen gravid uke 37

På sist kontroll hadde jeg litt sukker og blodspor i urinen. Lurer litt på hvilke andre ting som kan gi utslag på blod i urin? Det er relativt vanlig at man kan påvise blod i urinen når man er gravi og spesielt . Blod i urinen - SnartMamma - Møteplassenforum. Klubber › Terminklubber › Termin i juli og augustBufretLignende14.


Jeg har vært hos legen nå og det var litt blod i urinen, men hva vil det si? Hei Jeg er gravid i uke og har den siste tiden opplevd milden smerter i nedre del a.

Blod på toalettpapiret etter vannlating kan også være fra urinen, og er altså ikke. Hemorroider er også vanlig hos gravide, og disse kan sprekke og blø kraftig en. Det er relativt vanlig at man kan påvise blod i urinen når man er gravi . Hun var gravid for andre gang i uke da hun oppdaget litt blod i urinen. Definisjonen av fødsel til termin er en fødsel mellom uke og i svangerskapet. Jeg er en års gammel kvinne som er gravid i uke 17.


Jeg var til min første kontroll i uke hvor de fant blod i urinen. Idag er jeg i uke ifølge mens, men 36+i følge UL.

Og igår hadde jeg i tilegg spor av protein og blod i urinen og L+4. Fikk da enda en resept på en annen antibiotikakur som gravide kan gå på. Jeg er fullgått uke nå, har cm åpning og er visst forholdsvis moden. Har endel modningsrier og litt blod i urinen, så det kan tyde på at jeg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg