onsdag 20. september 2017

Forstoppelse gravid tidlig

Er 7+ så er ganske tidlig i svangerskapet. Har slitt en del med magen tidligere, med at jeg blir forstoppet og ikke får tømt meg . Hard mage tidlig i svangerskapetinnlegg7.

A10490BufretLignendeForstoppelse og treg mage er en vanlig plage hos gravide. Treg mage og forstoppelse kan oppstå allerede tidlig under graviditeten. Mange er opptatt av å få vite svaret så tidlig . Forstoppelse er et vanlig problem for gravide tidlig i svangerskapet.

Den vanligste årsaken til problemet er endringen i hormonnivået. Håper jeg er gravid da jeg ikke har mine vanlige pms ennå og venter ikm torsdag. Noen som har kjent at dere var gravide umiddelbart etter.


Foreldre › Bli gravid › tegn på at du er gravidBufret20. Et annet tidlig tegn på graviditet er hodepine. Allerede tidlig i graviditeten er det mange som føler seg oppblåst og forstoppet.


En av grunnene til dette er at muskulaturen i mage-tarm . Det kan gjøre at du ser veldig gravid ut, veldig tidlig. Hemoroider kan komme senere i svangerskapet som følge av forstoppelse, og omtrent halvparten av alle .

På engelsk kalles det morning sickness fordi kvalmen ofte er verst tidlig på dagen. Gravid og lurer på hva som skjer uke for uke i første trimester? Mange gravide kjenner nå flere tegn på graviditet som halsbrann, forstoppelse og tretthet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg