fredag 4. mars 2016

Herpes munnsår kjerringråd

De fleste vet ikke om at de har det, men i noen tilfeller vil herpes bryte ut i munnsår eller forkjølelsesår, som noen kaller det. Hvis du finner ut at dette kjerringrådet hjelper så er du hjertelig velkommen til å kommentere det under. Trenger du kjerringrå tips og hjelp om munnsår, forkjølelsessår, sprekker i munnviken, sår i munnen eller herpes, så finner du det her.

Dette arter seg som et munnsår som kan være veldig vondt. Før brukte jeg aloe vera på forkjølelsessår (herpes). Dropp tannkrem og andre utdaterte kjerringråd.


Her er tipsene for deg som stadig plages av munnsår og vil gjøre noe med det.

Er det noe alle har hjemme jeg kan bruke mot munnsår? Herpes er et virus som blomstrer opp når man er stresset, nedslitt eller bekymret. Særlig gjelder dette herpes på leppene, herpes simplex. Vanligvis har jeg ikke munnsår i mer enn et døgn da jeg har en. Det er flere typer herpesvirus: Herpes simplex virus deles.


Munnsår som skyldes herpesviruset er svært smittsomt. Så det kan være smart å vente litt med å . Jeg er forholdsvis plaget med munnherpes, har utbrudd 4-ganger i året,. Har en venninne som er vannvittig plaget med munnsår som spiser .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg