torsdag 21. september 2017

Visdomstann vondt i halsen

Regner med at visdomstanna er roten til alt vondt her da jeg har lest at det kan. Jeg tror jeg holder på å få en visdomstann. Ringte til tannlegen og skulle være obs hvis jeg fikk vondt i halsen eller i øret eller følte meg dårlig .

Hovne lymfeknute i halsen - Allmennmedisininnlegg5. Noen som har peiling på visdomstenner og plager med innkilt. Forum › Litt om alt - Din baby › SkravlesidenBufretLignende23. Trodde først jeg hadde vondt i halsen siden jeg .

Kan halsbetennelse gi smerter i visdomstenner? Operere bort visdomstann - Anonymforum18. Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum. Jeg har vondt rundt den ene visdomstanna mi. Har hatt masse problemer med å spise og har hatt vondt i halsen.


Har hovnet opp i lymfeknuter på begge sider av halsen. Sliter litt med feilstilte (innimellom) vonde visdomstenner nede i kjeven, er dette . Har slitt i mange uker med vondt i halsen nå. Faktisk av og på siden midten av desember (har hatt flere forkjølelsesvirus på rad).

VISDOMSTENNER: Når visdomstennene bryter frem opplever mange vonde smerter i munnen. Da er det godt å vite at de kan lindres med . VONDE VISDOMSTENNER: Plagsomme visdomstenner bør helst fjernes før man er år – gjerne før. Det verker også i øret og i halsen på den siden.


Mennesket har fire visdomstenner, en i hver kjevehalvdel. Visdomstennene er de siste tennene som vokser i munnen av de som mennesket normalt er utstyrt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg