onsdag 27. september 2017

Svar på klamydiatest

En klamydiatest kan utføres hos legen eller med en hjemmetest. En klamydiatest utført hos legen, tar det normalt 5-dager å få svar på. Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende29.

Har enda ikke hørt noe verken per brev eller telefon fra legekontoret, . Få raskt, sikkert og diskret svar fra vår lab. Har vært å tatt klamydia test i høst,jeg hadde det men min partner. Svar: Seksuelt overførbare infeksjoner kan også overføres ved ubeskyttet munnsex, for eksempel gonoré. Har du mottatt munnsex anbefaler vi derfor at du tester . Er det noen som vet om man blir ringt opp av legen uansett om svar er positivt eller negativt?


Tok en klamydiatest og urininfeksjon test for . SVAR: Hei Siden utroskap er helt utelukket, heller jeg mot at du har gått med en. Jeg tok en klamydiatest (ikke urinprøve, men GU-test) bare for å ha gjort det. Tusen pasienter kan ha fått feil svar på kjønnssykdomstest.


Siden jeg er så god kunde, kan jeg få rabatt? Skal til legen nå på fredag og ta en klamydia-test. Jeg tok det engang, det var noe så inni helvete vondt og .

Sikker - Klamydiatesten er samme test som benyttes hos legen, og analyeres. Helsetjenesten Klamydiatest i Boots apotek. Du får med andre ord svar uansett om det påvises om du er smittet eller ikke.


Klamydiatester kan gi negativt svar selv om du er smittet med kjønnssykdommen. Får ikke svar på klamydiatest - posted in Helse: Hei! For en drøy uke siden(Tirsdag 10), tok jeg en klamydiatest på helsestasjonen for . Test deg selv på Klamydia i dag og få raskt svar. För att ta reda på om du har klamydia gör du ett klamydiatest. När du har gjort testet kan det ta från ett par dagar till lite mer än en vecka innan du får svar.


Vi tilbyr samme klamydiatest som brukes i norsk helsevesen. Det finnes andre tester på markedet (”hjemmetester”), hvor du leser av svaret med en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg