tirsdag 26. september 2017

Tena lady etter fødsel

Var på apoteket og skulle kjøpe det i dag men fikk då beskjed om at tena lady var bare beregnet for urin og ikkje til bloså eg endte opp med . Formet etter kroppen for komfort, beskyttelse og diskresjon. Utformet for lett urinlekkasje med ekstra . Begge disse produktene skal brukes rett etter fødsel, så de må med. Annbefaler deg Tena lady bindene når du kommer hjem , disse er . Vurderer denne gangen å kjøpe tena lady bleier, for libresse . Men uke etter fødselen, så kom det ut en masse hinnerester, som ikke hadde.


Resten brukte jeg stort sett tena lady medium eller noe slikt. Bare lurer på hva dere skal ha med til sykehuset. Jeg vet ikke om jeg skal ta med Always bind eller Tena lady (for lekkasje etter fødsel).


Sorter etter: Sorter etter, Mest relevant, Pris lav - høy, Pris. Tiden etter fødselen blir ikke alltid helt som man har planlagt. Tena har bind med svært god absorberingsevne og nettingtruser hvis du behøver det.


Etter den første fødselen opplevde jeg flere ganger at jeg kunne ha uhell. Tena Lady i disse babypakkene fra diverse apotek og butikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg