mandag 25. september 2017

Smerter i endetarmen om natten

Hun kan våkne om natten med voldsomme smerter. Nå har jeg luftet dette med min søster som er sykepleier. Proctalgia Fugax kan best beskrives som en meget smertefull krampe i endetarmen.

Dukker som oftest opp på natta, og våkner . Hva skyldes smerter fra selve endetarmsåpningen? Jeg kan iblant våkne om natten av intense smerter i endetarmne. Når anus krampe du har smerter og kramper rundt anus eller endetarm.

Det kan være en slags krampe i endetarmen, evt. Jeg ble operert og måneders intense smerter - jeg gråt om natten - og . Kun et mindretal af tilfælde af smerter i endetarmen er forårsaget af alvorlig sygdom. De fleste tilfælde skyldes godartede tilstande, som forholdsvis nemt kan . Endetarmen består av den nederste delen av tykktarmen (rektum) og.


Fremtredende symptomer er blødning (lyst rødt blod), smerte, utflo svie og kløe . Våkner barnet om natta og klager over vondt i magen eller kløe i rumpa? Magesmerter hos barn - hva kan årsaken være?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg