torsdag 25. januar 2018

Vondt i tissen gravid

Jeg har i to uker nå, hatt vondt i tissen. Nedpress, vondt i underlivet og smerter i ryggen. Dette skjer med underlivet i svangerskapet - Babyverden.


BufretLignendeDet skjer mye i den gravide kroppen i svangerskapet – også i underlivet. Så lenge du kjenner godt med liv i magen, ikke har vondt og blødningen ikke øker på . Smerter i skjeden(ikke generelt underlivet) i trimester. Vonde smerter nederst i mageninnlegg6. Klubber › Terminklubber › Termin i mars og aprilBufretLignende31.


Jeg har, særlig når jeg er sliten, vondt i underlivet. Litt vanskelig å forklare men det stikker liksom - og drar seg. BufretLignendeSmerter i rygg er noe av det vanligste plagene gravide kan få. Kiropraktorbehandling av gravide er helt trygt både for mor og barn.


Spesielt vondt var det da jeg skulle tisse. Slik stikking hadde jeg også i begynnelsen av graviditeten. Gjør det vondt ute i sidene nederst i magen og nedover i lysken kan smertene stamme.


Tidlig abort og graviditet utenfor livmoren gir også smerter i underlivet.

Ifølge Lunde kan dette faktisk bidra til å gjøre vondt verre. Det er veldig tidlig ennå, og jeg har mange bekymringer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg