fredag 12. januar 2018

Magesår nexium

Magesår på grunn av legemidler som kalles NSAID (ikke-steroide antiinflammatoriske legemidler). Nexium kan også brukes for å forebygge dannelse av . Magesår hos voksne på grunn av legemidler som kalles NSAID (ikke-steroide antiinflammatoriske legemidler).

Kvalme, oppkast og smerter i mellomgulvet kan være tegn på magesår. Jeg har også fått Nexium, noe jeg følte hjalp noe, men ikke helt. Den siste tiden har egentlig kvalmen gitt seg, selv om jeg av og til våkner litt, . Pluss at langvarig bruk av Somac, Nexium hos en yngre pasient er ikke helt ufarlig, som du antyder.

Fikk beskjed av fastlegen at jeg måtte slutte med Nexium fordi det ville. Fikk påvist magesår her om dagen, og i tillegg bakterien h. Fikk da Nexium som jeg skal bruke i 1mnd for å ta selve såret og en kur for å . Nexium, eller esomeprazol magnesium, er et medikament som brukes til å behandle halsbrann, reflux lidelse, magesår og andre mage problemer bestemmes . Nexium brukes til å behandle duodenal magesår og gastroøsofageal reflukssykdom, også kalt GERD. Nexium virker ved å redusere mengden av syre produsert . Grunnet magesår bruker pasienten esomeprazol (Nexium) mg daglig, dette har blitt brukt mer eller mindre fast i over ett år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg