onsdag 31. januar 2018

Uv drakt baby apotek

Sunsafe soldrakt 2-delt lilla 110-1cm 1stk. Finn ut hvordan du best beskytter ditt barn mot skadelige UV stråler. Kreftforeningen, Statens Strålevern, Norsk Helseinformatikk og Apotekforeningen. Du får også kjøpt drakter på apoteket,Babyshop osv,men virkelig.


De sa på apoteket at jeg ikke skulle bruke solkrem før han var 1. Det er selvfølgelig ikke verre at en baby er naken, hvor bortreist er du? Vi skal til Spania snart, og jeg lurer på om vi skal kjøpe uv-drakt til snuppa (de hadde str 74-til kr 29- på apoteket), eller om vi skal gå for. Mini page solbrille baby 0-2år blå hvit . Selv om du er frisk, kan det være lurt å ha med seg et reiseapotek med det aller viktigste.


Bruk vannfast solkrem og UV-drakt om dere skal være lenge på stranden eller ved. Reismedbarn Shop; reiseutstyr; Babyshop; Barnas beste reiser! Solkrem, solhatt og UV klær - Smør barna, og er det midt på. Skulle jeg trenge noe mer så har jeg bare gode erfaringer med apotekene, hvertfall i spania.


Disse UV draktene er bare noe tull, smør barna inn med langvarig . Sommer, varme og sol er ikke spesielt enkelt med en liten baby eller småbarn. Jeg dro derfor på nærmeste Apotek og spurte meg frem, noe jeg gjorde lurt i.

UV- beskyttelse, var UV- telt, pled solhatt, drakt og solbriller. Spør på apoteket hva de anbefaler til de minste. UV-drakter kan også være lurt å ha på stranda eller ved bassengkanten.


Tagged: reise baby pakkliste tur barn syden reisemedbaby solkrem beskytte,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg