onsdag 24. januar 2018

Sprengte blodkar øyne

Stort sett går et sprengt blodkar på øyet over av seg selv, og det er oftest voksne personer som. Seks symptomer fra øynene du bør ta på alvor. Som regel er de røde øynene helt ufarlige.

SPRENGT BLODKAR: Røde øyne kan se litt skremmende ut, men det er som oftest helt ufarlig. AnonymforuI går måtte jeg kaste opp,når jeg var ferdig og så meg i speilet så jeg masse . Normalt er det ikke farlig, en sjelden gang å få sprengte blodkar på det hvite i øyet. Da trenger en ikke oppsøke verken øyelege eller vanlig lege . Av og sprengte blodkar kan være et tegn på en ekstremt farlig tilstand som.


En vanlig årsak til at blodkar sprekker i øynene er enkel belastning. Sprengte blodkar kan også skyldes tung vektløfting eller hard trening. Det er bare et tynt blodkar i øyets bindehinne som har sprukket og fått blodet til å. Røde øyne er ingen blødning, men skyldes utvidete blodårer i bindehinnen . Har fått sprengte blodkar i det ene øyet. Ubehandlet høyt blodtrykk kan imidlertid være farlig for øynene, men det er av helt andre årsaker.


Jeg kjenner til sprengte blodkar som gir røde øyne. Regner med at dette er noe av det samme, men siden det også var litt annerledes .

Har ett stadig tilbakevendende problem med at ett blodkar sprenger i ene. Selv blir jeg ofte veldig sliten i øynene etter en hel dag innendørs, slik at. Hvilken jobb har du som er så forferdelig at du får sprengte blodkar i øyet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg