onsdag 10. januar 2018

Basiron

Basiron AC gel inneholder benzoylperoksid og er et reseptfritt legemiddel. Gelen benyttes for behandling av kviser (Acne vulgaris). Basiron AC gel inneholder benzoylperoksid og er et reseptfritt legemiddel. Vi tilbyr et reseptfritt legemiddel som er effektivt mot kviser. Kjøp eller bestill Basiron fra ditt nærmeste apotek, det hjelper deg å bli kvisefri.


Jeg har slitt med kviser over lang tid nå og bestemte meg for å starte med Basiron AC Gel. Kjøp Basiron AC Wash Gel hos Vitusapotek, en av landets største apotekkjeder. Basiron er en av de mest kjente kvisekremene på markedet og dette er en hudpleiers mening om dette produktet. Basiron er et legemiddel og har dokumentert effekt på uren hud.


Jeg prøvde basiron da jeg fikk masse bittesmå kviser på haken. Basiron - Velvære, hudpleie og kosmetikkinnlegg6. For å få bort disse, kjøpte eg basiron wash og gel på apoteket, spørsmålet mitt er om eg skal påføre basiron wash og gel over hele ansiktet . Din erfaring med Basiron skrevet i AnonymforuHvordan brukte du det? Tar litt tid før det virker og man må regne med en forverring i begynnelsen.


Jeg har nettopp begynt å bruke Basiron gel mot kviser. Jeg synes allerede det har gitt resultater, etter bare noen dager. Har klippet ut bruksanvisningen på Basiron hentet fra felleskatalogen. Ta en titt på denne, den vil forklare hvordan du skal bruke Basiron.


Basiron AC inneholder det aktive stoffet benzoylperoksid som åpner porene og dreper bakteriene. Basiron AC inneholder ikke alkohol eller parfyme. Basiron AC gel er en gel for behandling av kviser (Acne vulgaris). Virkestoffet i Basiron AC reduserer mengden av kvisebakterien Propionibacterium acnes . Bruker det to ganger om dagen og før kunne jeg se ut som en pizza i ansiktet. Basiron er et reseptfritt middel mot akne som inneholder benzoylperoksid.


Virkestoffet har en bakteriehemmende effekt. Basiron finnes som en gel, eller som en . Det tar tid å få kontroll over kviseproblemet. For kanskje et år siden kjøpte mamma en krem som het basiron som jeg brukte i ansiktet og på ryggen , og den fikk vekk så og si alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg