tirsdag 30. januar 2018

Jordnøttolje nedentil

Det å bruke jordnøttolje nedentil (for strekking) mener min jordmor absolutt har noe for seg. Hun sa i tillegg at dette burde man begynne med i . Lest at noen smører seg nedentil med olje (jordnøttolje) og tøyer litt samtidig i tiden før fødsel for å unngå revning.

Forum › Termin- og barselklubber › 20› April 2014BufretLignende20. Jeg vet ikke med jordnøttolje, men jeg bruker mandelolje. BufretLignendePlages du til tider av sårhet nedentil?


Pleie og vask av underlivet må gjøres skånsomt for å ikke irritere slimhinnene.

Hvis normalfloraen forstyrres, vil man kunne . Massér underlivet med jordnøttolje for å gjøre huden mer tøyelig, råder jordmor. Det har bedret seg en del etter at jeg sluttet med å bruke truseinnlegg daglig og begynnte og vaske meg med jordnøttolje nedentil. Men ja, det er jordnøttolje du kan smøre deg nedentil me.


Har hørt jordnøttolje skal funke for å tøye underlivet, men jeg bruker ikke noe. Jeg har hørt man kan smøre olje nedentil for å unngå å revne under fødsel. Flere av mine venninner har brukt jordnøttolje uten å revne . Jordnøttolje fikk jeg også, for å smøre området.


Tørket seg nedentil med en svært skitten klut.

Mener å ha lest at man skal være forsiktig med vaselin nedentil, men det. Har også hørt at man burde smøre seg med jordnøttolje nedentil . Et tips til alle gravide er å smøre seg inn og masere med jordnøttolje nedentil i tredje trimester, jeg har gjort det alle tre gangene og har ikke . Ingen grunn til at du skulle revne denne neste gangen heller, men masser gjerne med jordnøttolje nedentil. Sv: quot;tøyingquot; nedentil før fødsel.


Jeg ble anbefalt av jordmor å smøre meg med jordnøttolje noen uker før fødsel. Mot revning under fødselen: Smør mellomkjøttet med jordnøttolje, . Jeg har hørt at man skal smøre seg med jordnøtt olje i underlivet under. Om jordnøttolje har noen effekt mot revning vet jeg altfor lite om til å . Jeg ble sent til apoteket for å kjøpe soyaolje eller jordnøttolje, og.


GU på nyttårsaften pga kløe nedentil, og ha en middelaldrende lege smøre . Kom til å tenke på at i ihvertfall halve Maiklubben på SM drev og smurte oss inn nedentil for å unngå rifter under fødselen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg