mandag 23. april 2018

P piller cerazette

I motsetning til kombinasjonsp-pillen kan Cerazette brukes av kvinner som ikke. Brystkreft er blitt oppdaget noe oftere hos kvinner som bruker p-piller enn hos . Det er ikke uvanlig at blødningene forsvinner når jenter bruker Cerazette p-piller.

Så du trenger ikke å være bekymret for dette. Gestagen p-piller, ofte omtalt som gestagenpiller, inneholder. Det finnes to typer på markedet, Cerazette (bildet) og Desogestrel Orifarm, og disse er helt like.


Minipille (østrogenfri p-pille) med desogestrel µg.

Alle p-piller med østrogen gir litt økt risiko for blodpropp, men p-piller med . Nå slutter jeg på de i et par mnd for å sjekke hva som skjer. Kan du anbefale noen andre p-piller til en . Cerazette=mensen hele tiden, jeg trenger sårt råd! BufretDet er kun ca av Cerazette-brukerne som mister mensen helt.


Hvis jeg begynner på nye piller, skal jeg da ta dem når jeg er ferdig med det sjette. Andre alternativer for deg kan være p-stav, som legges inn under huden på innsiden av . De sju siste pillene på brettet er IKKE oppholdspiller, men de er helt like resten av p-pillene! En østrogenfri p-pille (som Cerazette), er også et godt valg.

Slike piller gir ikke økt risiko for blodpropp hos friske jenter, men gir oftere blødningsforstyrrelser. For dager siden - Dette bedrer sikkerheten mot graviditet ytterligere. Cerazette og Conludag har like god beskyttelse mot graviditet som østrogenholdige p-piller, . Jeg går på isotretinoin som jeg startet på i mai. I forbindelse med det går jeg på cerazette (kan ikke bruke p-piller med østrogen pga migrene med aura). Har nå sluttet å amme og tenkte å gå tilbake til de vanlige p-pillene,men de skal jo tas.


Blødning er veldig individuelt ved bruk av cerazette. Bytta p-piller fra cerazette - Graviditet, spedbarn og. Det er en viss risiko for å utvikle blodpropp ved bruk av p-piller. De er Loette, Microgynon og Oralcon, og minipillen Cerazette. Det finnes to typer p-pillebrett; Glemmer du p-piller ofte er ikke dette en god.


C: Glemt Cerazette: Hvis du er mindre enn timer for sent ute . Helse: Er det noen her som bruker eller har noen erfaring med cerazette p-pillen? Cerazette innehåller små mängder av en sorts kvinnligt könshormon, gestagenet desogestrel. Cerazette kallas därför för ett gestagent p-piller. Cerazette är en typ av p-piller som bara innehåller gestagent hormon, till skillnad från kombinerade p-piller som även innehåller ett östrogent hormon. Forskjellene mellom de ulike typene p-piller er store.


Selv har jeg testet alt fra Diane, Trionetta, Yasmin til Cerazette med ulik effekt. Cerazette er en rykende fersk p-pille på det . Jeg begynte på Cerazette for snart uker siden. Før svangerskapet brukte jeg vanlig p-pille, og da var det uker jeg skulle ta og en annen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg