torsdag 19. april 2018

Canesten gravid

Graviditet: Canesten skal brukes med forsiktighet under graviditet, spesielt i første del av svangerskapet (1. trimester) og kun i henhold til legens forskrivning. Kjøpte Canesten i dag, og leste på pakningsvedlegget nå at man måtte konsultere lege før man brukte det ved graviditet. Canesten vaginaltabletter mot sopp og gravid - Anonymforum.

Ang sopp i underlivet og bruk av Canesten - Anonymforum. Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre ganger daglig i tre dager. Jeg har tidligere hatt soppinfeksjoner og regnet med at det var det samme, men etter å ha smurt meg inn med Canesten-krem i lengre tid uten . Smør tynt på ganger daglig og gni kremen godt inn i huden.

Det er ikke sett skadelige virkninger av Canesten hos gravide. Hver gang jeg er gravid så begynner graviditeten med en soppinfeksjon. Ved siste graviditet brukte jeg canesten (vaginaltabletter og krem) og . Gravide har økt risiko for underlivssopp, og kan bruke Canesten eller tilsvarende i skjeden.


Skulle denne behandlingen ikke hjelpe, kan det . Er 33+uker på vei, og har oppdaget symptomer på soppinfeksjon der nede. Har vært å kjøpt meg canesten, men så leste jeg på nett at en . Sopp i underlivet når man er gravidinnlegg4. Soppinfeksjon i skjeden hos gravide behandles enten med.

Canesten vaginaltabletter og krem, men gravide skal ikke bruke . Pakningen inneholder Canesten krem 20g og Canesten vagitorie 500mg stk. Under graviditet bør behandling bare skje med vaginaltabletter, ettersom .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg