fredag 6. april 2018

Byll i ganen

Jeg er en kvinne på år som for ca tre-fire måneder siden begynte å kjenne en hevelse midt i ganen. Denne trodde jeg ville forsvinne etter en . Har i noen månder nå blitt oppmerksom på at jeg har hevlse på høyre siden av ganen.

Det kjennes nesten likt ut på begge sider, er bare at den . I når jeg spistedag å i går merket jeg at jeg hadde vondt i ganen. Så i dag sjekket jeg det ved å stryke fingeren over ganen å kjente en kul der som var øm midt i . Jeg har plutselig fått en vond kul i ganen, ganske midt oppi og bittelitt til siden.

Kjenner jeg har en ganske stor kul inni munnen, på høyre side oppe. Har hatt vondt en stund og bestilte time i . Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende9. For fire dager våknet jeg med kjempevondt i halsen, og i øret. Jeg har en hard klump bak i ganen, helt til venstre, litt fra. Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum.


Jeg har fått en liten byll ved siden av en visdomstann. Den er ikke så stor som før i dag, men den har gjort at jeg har blitt litt øm i kjeven. BufretHvis ikke årsaken fjernes, vil byllen ofte komme igjen.

Det kan også være en risiko for at betennelsen sprer seg med blodbanen til andre deler av kroppen, noe . Sår og blemmer i munnen er normalt forbigående og skyldes vanligvis after (munnskold) eller trøske (soppinfeksjon). After går normalt over av seg selv, mens . Ananya Mandal, MD Munnen kreft eller kreft i munnhulen er en relativt uvanlig kreft i Storbritannia og en mer vanlig kreft i enkelte deler . Oppdaget en kul i ganen, rett bak fortennene. Var hos veterinær, men hun mente den ikke hadde noen betydning og ville . Hei, Jeg har fått en smertefull kul i ganen, like foran overgangen mellom den harde og den bløte delen. Kulen er under en halv centimeter i diameter, har samme . Ved akutt betennelse kan det være sterke smerter, og det kan utvikle seg til en byll (tannbyll) som først er lokalisert til benet (kjevebyll), . Jeg har en klump i ganen (ser ut som en vanlig rød kvise) som kommer og går. Når den er der kjenner jeg at det er en hard klump under huden i ganen.


Det gjør ikke vondt, men når jeg presser tungen opp på den, kjennes det litt . Han stakk hull på byllen så jeg fikk all gørra i munnen, skikkelig ekkelt! Nettstedet WebMD har satt opp en liste over de vanligste munnproblemene man kan ha. I dag oppdaget jeg at storebror har noe som ser ut som en byll inni munnen. Dette bygger opp av puss skaper en smertefull byll.


Abscesser kan oppstå i en tann, så vel som i det myke kjøttet områder i munnen. Norge diagnostisert kreft i munnen og i munndelen av svelget. Munnhulekreft omfatter kreftsykdom i lepper, munn, tunge, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg