onsdag 18. november 2015

Klacid bihulebetennelse

Jeg har gått med en bihulebetennelse i flere uker og blir ikke bra. Bihulebetennelse gir betente og hovne bihuler, og oppstår ofte etter en forkjølelse. Vanlige symptomer er feber, smerter i panne, tenner og kinn.

Klacid OD brukes til voksne og barn over år ved infeksjoner i øvre luftveier (som halsbetennelse og bihulebetennelse) og ved pneumoni ervervet utenfor . Var hos legevakta, og han mente det var bihulebetennelse, noe jeg også trodde. For min del har jeg funnet ut at KLACID fungerer. I dag begynner jeg å få bihulebetennelse også, noe jeg får sto.

Sliter så innmari med en bihulebetennelse som jeg ikke blir kvitt! Antibiotika som heter Klacid hjelper meg. Klacid kan anbefales når det ikke kan brukes vanlige penicilliner; Klacid. De siste årene har jeg alltid fått bihulebetennelse når jeg har vært. Stakk opp bihulene og ble satt på en hestekur med Klacid 500Mg.


Evigvarende virus - Allmennmedisininnlegg24. Best Antibiotika For Bihulebetennelse (Bihulebetennelse) Behandling. NH spesialister synes å foretrekke Klaritromycin for bihulebetennelse behandling.


Merkenavn inkludere Biaxin og Klacid MR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg