tirsdag 3. november 2015

Ømme bryst før mensen

MME BRYST: Ømme bryster er helt vanlig, men noen plages mer. Ofte har man da smerter i begge brystene og smertene tiltar helt til mensen begynner. Hvor mange dager før mensen er puppene dine ømme, vonde og.


Jeg hadde kjempevondt og ganske store bryster før forrige mens, uten å . Det er normalt at brystene føles ømme til bestemte tider, slik som rett før menstruasjon og tidlig i . Jeg er vanligvis plaget av ømme og forstørrede bryst i tiden fra eggløsning til menstruasjon. De siste gangene har imidlertid det venstre brystet .

Andre gangen og visste jeg det en uke før IKM, gikk da og på p-pillen, . Jeg har alltid de plagene der en uke før, og rett før mensen starter. Hos meg er ømme bryster lenge før mensen starter helt normalt. Ikke ømme pupper før mens, - Graviditet, spedbarn og. Forskjell på ømme bryst når en er gravid og før mens - SnartGravid.


Jeg lurte på om noen vet om det er forskjell på ømheten før man skal ha mens eller når en er gravid? Dette har jegi kke merket noe spesielt til,. Når det er sagt så føltes det som at jeg sku få mensen hele tiden, hadde.


Større bryster, fra uke 4-og utover hele sv.

ENORM apetitt: Jeg er nødt til å spise minst minutter før jeg går å sover, . Jeg pleier som regel å ha ømme bryster før mens, nå begynner jeg å kjenne litt til det er dpo. De siste ukene har jeg vært øm i begge brystene. Jeg bruker å ha ømme og litt større bryster i uka før mens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg