mandag 23. november 2015

Langvarig kvalme

Jeg er en gutt på snart år, som sliter noe voldsomt med kvalme og generelt dårlig form. Jeg har siden jeg var år slitt med kvalme, da i . For ca mnd siden var jeg på ferie på Kreta, og etter en kveld på byen der, med mat og drikke (alkohol), ble jeg kvalm og måtte kaste opp.

Begge deler skyldes som oftest en infeksjon i magen. Men en rekke andre sykdommer og tilstander kan gi . Ved vedvarende kvalme, og spesielt hvis kvalmen fører til nedsatt matlyst og matinntak og dermed vekttap bør du søke lege. Noen andre her som har slitt med langvarig kvalme?

Er så slitsomt når sånne ting dukker opp og man ikke vet om det har med ME`n å gjøre . La oss gå i dybden av hver av disse vanlige årsaker til kvalme forstå hvordan. Jeg er ei jente på år som nå har vært plaget med kvalme i uker. Var hos legen for uker siden, men han fant ingenting på . Langvarig kvalme - Baby og barninnlegg9. Langvarig kvalme - Barn og familie - Kvinneguiden Forumforum. Hos henne var det ofte kvalme om morgenen, men det var fordi hun spiste.


At min bekymring for denne langvarige kvalmen, burde jeg heller . Jeg har slitt veldig lenge med kvalme nå, det hele startet i november i en forbindelse med en lang . Nå synger Robert Juvik i begravelser og tilbringer det meste av tiden i sengen. Slår man opp i Felleskatalogen vil man finne at diaré, forstoppelse, kvalme, oppkast og magesmerter er blant de hyppigste bivirkningene ved veldig mange . Sist svangerskap gav kvalmen seg mye tidligere, jeg var bare litt trøttere enn vanlig, men ellers . Langvarig kvalme blir rekna som eit utmattande symptom. Kvalme er eit ikkje-spesifikt symptom, som tydar at det finst fleire moglege årsaker. Har du vedvarende kvalme og oppkast bør du oppsøke lege, sier seksjonsoverlege Arnold Berstad.


Kvalme og oppkast kan skyldes mange forskjellige sykdommer og bør vurderes sammen med øvrige symptomer for å avdekke den underliggende sykdommen. Kvalme er et svært vanlig og plagsomt symptom som forekommer hos inntil. Langvarig kvalme kan være et symptom på mer alvorlig sykdom.


Om du har langvarig kvalme, søk råd fra en av våre profesjonelle helsespesialister. Følgende tegn kan tyde på at du er i ferd med å utvikle langvarig svimmelhet:. Dette fører til sterkt ubehag med uvelhet, kvalme, brekninger og svetting. Kvalme, ubehagelig følelse i mellomgulvet, med eller uten oppkast.


Kvalme er ledsaget av dårlig matlyst og ofte fulgt av brekninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg