tirsdag 10. november 2015

P plaster erfaringer

P-piller glemmer jeg bort, kondom reagerer jeg allergisk på. Noen som har erfaringer med p-plaster eller p-ring? For å opprettholde sikker prevensjon er det viktig at hormonpreparater tas jevnlig slik at det er en jevn konsentrasjon av virkestoffene i kroppen.

Jeg fikk den ikke til å sitte som den skulle, skled bare ne og jeg fikk sopp av den. P-plaster er det få som vet noe særlig om, og de er gjerne negative til. Spurte fordi jeg lurte på andres erfaringer med p-plaster. Bivirkninger er det med alt, men p-plaster virker veldig OK, men det er bare ut i fra hva jeg har lest og .

Og da hører jo det sex me så har funnet ut at jeg trenger prevensjon. Evra P-plaster inneholder hormonene østrogen og gestagen. Disse hormonene finnes naturlig hos kvinner hvor de regulerer eggløsning, . For noen mnd siden eller litt mindre så var det snakk om at mange her inne skulle skaffe seg p-plaster. Mange kvinner tenker nok at p-plaster og p-ring påvirker kroppen mindre enn p-piller.


En ny, dansk undersøkelse viser at dette ikke stemmer. Sjekk hvordan du lovlig kan kjøpe Evra p-plaster. Les om erfaringer med p-plaster og om fordelene med Evra plaster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg