onsdag 25. november 2015

Sove med kompresjonsstrømper

Skal ikke være nødvendig så lenge man ligger har jeg forstått? Jeg klarer ikke gå med mine, synes de er så stramme og ubehagelige. Finnes det grunner til at enkelte ikke bør bruke kompresjonsstrømper?

Hei, finner ingen kategori for mitt spørsmål men prøver likevel. Jeg er en kvinne på år, fikk blodpropp i høyre ben etter flytur i fjor sommer. Kompresjonsstrømper er mye strammere enn støttestrømper og anbefales blant annet til personer som tidligere har hatt blodpropp.


Hvorfor skal man bruke kompresjonsstrømper eller støttestrømper?

Den fungerer som en støtteskinne som retter ut tåen mens du sover, samtidig som den gir . Medisinske kompresjonsstrømper med god kvalitet. Kjøp stilfulle kompresjonsstrømper og støttestrømper online hos Butikk21! Derfor har du normalt sett ikke bruk for støttestrømper eller kompresjonsstrømper mens du sover, med mindre legen har anbefalt dette. Støtte- og kompresjonsstrømper fra Xwear AS. Jeg hadde på meg disse etter Oslo Maraton og sov med dem over natta.


Og om natten sover jeg med kompresjonssokker. Jeg sto med de kompresjonsstrømpene du har på deg i hånda, men kjøpte de ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg