tirsdag 9. august 2016

Medela swing erfaring

Medela Swing Maxi har tofesteteknikk med en stimuleringsfase på opptil to minutter. Swing Maxis allsidighet og effektivitet gjør den til best i test. Fullpumpet i flere uker og den fungerte mye bedre enn avent sin, den var nesten ubrukelig.

Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende19. Veier mye frem og tilbake hvilken jeg skal. Noen som har erfaring med Medela swing brystpumpe?


Her møter du andre kvinner som har erfaring med amming eller har gitt.

Medela Swing(ca 1390kr) fremfor å kjøpe en Avent el. Jeg hadde svært god erfaring med Avent sin manuelle brystpumpe. Jeg hadde Medela Swing den var jo god men ikke veldig hardt trykk. Er det stor forskjell på den og de store elektriske . De mest populære brystpumpene på markedet er Medela brystpumper og Avent brystpumper.


Jeg har kjøpt Medela swing brystpumpe og lurer på om jeg da bør ha tåteflaske i. Er det noen som har erfaring med Medela sine tåteflasker? Noen som har erfaring med MAM manuell brystpumpe? Jeg har en del spørsmål ang medela brystpumper.

Har noen erfaring med Medela Swing, som er elektrisk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg