onsdag 10. august 2016

Gravid smerter i magen

Det er ikke til å stikke under en stol at graviditeten ofte byr på mange bekymringer. Graviditeten byr ikke bare på glede og forventning. Det er også disse plagene som vanligvis fører til mistanke om graviditet med. De vanligste plagene i svangerskapet er uspesifikke smerter i magen, gjerne rett . Begynn med en gang du har mistanke om at du kan være gravid og. Livmoren din vokser, noe som kan gi litt ”stikkende” smerter i magen.


Noen får smerter midt i eller øverst oppe i magen. Jeg er førstegangsgravi og usikker på det meste. Graviditeten ble som forventet tøff, og Annelin følte seg mer sliten.


Magesmerter i graviditeten kan også komme av at livmoren vokser. Når den blir større merkes det ofte som mensmurringer nederst i magen. Graviditet utenfor livmor kan debutere kun med smerter i magen, men det dreier seg ofte om intense smerter, og dersom du har hatt disse . En kvinne, gravid i annet trimester, med akutte magesmerter. Jeg har hatt mens smerter hele tiden siden jeg ble gravi men i dag var.


Jeg har også nesten konstant vondt i magen , i området bak navlen . Jeg er år og har testet positivt på gravid test i går, som jeg ble.

Har ligget rett ut med ekstrem svangerskapskvalme i ca dager. I dag tidlig hadde jeg ekstreme smerter i . Hei du:) Eg er ei jente som er gravid i uke 21. Det er vondt å liggje på ryggen, og eg hadde smerter i magen; akkurat som ein skikkelig . Jeg er gravid (29+1) og er litt bekymret for vonde magesmerter jeg har hatt de siste tre dagene.


Har smerter i magen og i korsryggen, verst egentlig om natta. Graviditet eller svangerskap er navnet på tiden fosteret tilbringer i livmoren mellom. Dette kan gi smerter nederst på begge sider i magen. Kan jeg være gravi har vondt i magen, kjenner en klump der nede. Har du hatt smerter i magen før når du har hatt eggløsning?


De vanligste tegn på en graviditet utenfor livmoren er underlivssmerter eller smerter nederst i magen, ofte på den ene siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg