tirsdag 7. februar 2017

Alkohol før man vet gravid

Med mindre man har planlagt det veldig nøye. Tipper det er en del som drikker alkohol før de vet at de er gravide. I svangerskapet, FØR du fant ut at du var gravid.

Alkohol før man vet man er gravid - Bli gravid - Forum - Klikk. Drakk dere før dere fant ut at dere var gravide? Alkohol og graviditet (før man vet) - Skravlesiden - Forum30.


Alkoholbruk før man vet man er gravid - Lommelegen.

Det som bekymrer meg nå er det at jeg drakk litt . Dersom den gravide drakk fem glass vin ukentlig før hun visste at hun. Er det noen flere som har drukket før dere fant ut at dere var gravid? Flere har nok har drukket alkohol før de vet at de er gravide og vi er.


Ifølge en undersøkelse legen viser til med 17kvinner, ser man at de . Jeg har tenkt litt på dette, syntes det er litt ekkelt å tenkte på. Jeg og kjæresten har ingen planer om å bli gravi jeg går på p-piller og er forsiktig . Alkohol i den første tiden - Prøvere og ufrivillig. Drukket alkohol før jeg visste jeg var gravidinnlegg24.


BufretLignendeÅ ha vært full før man visste at man var gravi er heller ikke uvanlig. Kvinnene vet at alkohol er skadelig, men ikke hvor skadelig det er. Over halvparten av alle kvinner har drukket litt alkohol før de visste at de. Fra tidligere studier vet man at et større daglig alkoholinntak kan.


SKAL LITE TIL: Bare én fyllekule før du visste at du var gravid kan være nok. Jeg tror at mange kvinner ikke helt vet hvor skadelig alkohol kan være .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg