torsdag 2. februar 2017

Tannbleking apotek 1

For hvitere tenner og effektiv behandling av misfarging og flekker. Vis fullstørrelse iWhite Instant tannbleking 6x8g. Gir raskt hvitere tenner og gjenoppretter emaljen. White Instant er en innovativ metode for hjemmebruk til . Få gode råd og handle enkelt og trygt på nett hos Apotek Norges største nettapotek. Se utvalget i nettbutikken eller finn det nærmeste av våre over 335 . I kosmetikkdirektivet oppgis det at det ikke er lov med mer enn i. Han understreker dessuten at produktet kun selges på apotek, og har . BlanX Med Sensitive teeth tannkrem inneholder arktisk lav som rengjør tennene uten bruk av slipemidler og . Vi har testet tannbleking til hjemmebruk.


Jeg har brukt tannbleking i flere år fra tid til annen og da har jeg alltid. Fås kjøpt på apotek, og koster rundt 50-, den beste jeg brukt, også iser det. Hei, jeg lurte på om tannbleking på en eller annen måte skader tennene?


Naturlig misfarging gjennom te, kaffe og annen mat kan komme tilbake i løpet av 1-år. Jeg fraråder bruk av hjemmebleking kjøpt på apotek, parfymeri, nett eller . Tannbleking - tannhelse, tannlegekontor, tannklinikk, tannpleie, tannbehandling,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg