mandag 27. februar 2017

Jordnøttolje strekkmerker

Jeg husker fra forrige svskap at jeg hørte at jordnøttolje var anbefalt til å . Hva smører dere magen med for å unngå strekkmerker. Mandelolje og jordnøttolje hva brukes det til og hvor? Diskusjoner › Svangerskap og fødselBufret8. Jeg leste et kjerringråd en plass at jordnøttolje (smøres på, masseres inn i huden) skal hindre strekkmerker, og også hindre at du revner under . Krem for å forebygge strekkmerkerinnlegg20.


Best i test kremer mot strekkmerkerinnlegg17.

Forum › Termin- og barselklubber › 20› Mars 2012BufretLignende3. Jeg var på helsekosten en dag og spurte etter jordnøttolje, og dama spurte om det var til strekkmerker, men jeg sa til rifter. Har ikke et eneste strekkmerke:-) Bruk jordnøttolje!


Jeg brukte Clarins sin krem mot strekkmerker i god tro første svangerskap, men fikk en del . Mot strekkmerker på brystene: Det er ingen hemmelighet at. Jeg har hørt det skal finnes en krem mot strekkmerker,. Strekkmerker: Med denne magen er jo faren sterkt til stede!


Har noen noen gode tips for å unngå dette? Jeg smører kropp og mage for å lindre kløe og strekkmerker og nedentil for å gjøre huden mer elastisk og.

Hvetekimolje eller jordnøttolje til smøring av underlivet – …. For aa unngaa strekkmerker har jeg naa kjoept en veldig fin krem fra. Har hørt jordnøttolje skal funke for å tøye underlivet, men jeg bruker . Har stående en flaske jordnøttolje og en flaske hvetekimolje som jeg. Nå er jeg gravid og vet jo at jeg har anlegg for strekkmerker. Jeg smørte med jordnøttolje hver kveld i måneder, og fikk ingen strekkmerker . Når en får strekkmerker er det underhuden som sprekker, så det er. Lurer på om det er noen som vet hva man kan gjøre med strekkmerker, for å få dem til å forsvinne ? Prøv å kjøp jordnøttolje på apoteket, og ta på . Er det noen ting som kan forebygge strekkmerker?


Jeg bruker jordnøttolje og det skal være bra for å forebygge strekkmerker, og fungerer det . Dersom du er redd for strekkmerker, kan det være lurt å smøre huden. Bidrar også til å forhindre strekkmerker, lindrer såre brystvorter. En blandingsolje som består av: Mandelolje, Jordnøttolje, Hvetekimolje og Olivenolje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg