fredag 10. februar 2017

Klamydiatest svar

En klamydiatest kan utføres hos legen eller med en hjemmetest. En klamydiatest utført hos legen, tar det normalt 5-dager å få svar på. Få raskt, sikkert og diskret svar fra vår lab.

Har enda ikke hørt noe verken per brev eller telefon fra legekontoret, . Måtte dere ta klamydia-test på svangerskapskontrollen? BufretLignendeSvar: Seksuelt overførbare infeksjoner kan også overføres ved ubeskyttet munnsex, for eksempel gonoré. Har du mottatt munnsex anbefaler vi derfor at du tester . Sikker - Klamydiatesten er samme test som benyttes hos legen, og analyeres. Skal til legen nå på fredag og ta en klamydia-test.


Jeg tok det engang, det var noe så inni helvete vondt og . Har vært å tatt klamydia test i høst,jeg hadde det men min partner. Er det noen som vet om man blir ringt opp av legen uansett om svar er positivt eller negativt? Tok en klamydiatest og urininfeksjon test for . SVAR: Hei Siden utroskap er helt utelukket, heller jeg mot at du har gått med en. Jeg tok en klamydiatest (ikke urinprøve, men GU-test) bare for å ha gjort det.


Klamydiatest skal tas av første stråle- urin.

Det vil si at det er viktig å fange med de første dråpene også og ikke tisse dem i do først. Siden jeg er så god kunde, kan jeg få rabatt? Tusen pasienter kan ha fått feil svar på kjønnssykdomstest. Klamydiatester kan gi negativt svar selv om du er smittet med kjønnssykdommen.


Tok en klamydiatest i forrige uke, og hos legen sa de jeg måtte vente uke på svar. Jeg skulle få resept i posten hvis den var positiv - men betyr . Test deg selv på Klamydia i dag og få raskt svar. Får ikke svar på klamydiatest - posted in Helse: Hei! For en drøy uke siden(Tirsdag 10), tok jeg en klamydiatest på helsestasjonen for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg